niedziela, 3 sierpnia 2014

Pak choi z warzywami według mojej baby sis



Poniższy przepis sponsorowały: pak choi i moja baby sis, która podczas wczorajszych zakupów wpakowała do koszyka opakowanie nieznanej mi chińskiej kapusty mówiąc z zadowoleniem: "po 5 zeta"*. Przy okazji od razu doradziła, co można z nią zrobić. Wyszło ekstra.
__________________
3 główki pak choi
5 niedużych ziemniaków
1 cebula
2 marchewki
1 czerwona papryka
garść orzechów ziemnych
sos sojowy
2 ząbki czosnku
kawałek świeżego imbiru
garść świeżej mięty
oliwa
chilli


Posiekany czosnek podsmażyć na oliwie, dodać starty kawałek imbiru, cebulę, pokrojone w półplasterki ziemniaki, po chwili także marchewkę i paprykę. Kiedy warzywa lekko zmiękną, dorzucić posiekaną kapustę i dusić aż zmięknie. Dodać sos sojowy, chilli i drobno poszatkowaną miętę. 

 ***

Moja baby sis jest też magicznym ogrodnikiem. Oto jakie cukinie wyhodowała w tym roku (a przy trzech psach i czerech kotach nie jest to wcale proste!):


Nie nadąża ze zjadaniem, bo cukinia rośnie w niesamowitym tempie (jak dobrze, że są starsze siostry, które przyjmą każdą ilość! :D :D :D), a teraz czeka na swoje karczochy, ogórki i pomidory.


___________
* Pak choi jest dostępne w tej cenie do połowy sierpnia w Biedrze.

3 komentarze:

  1. Zrobiłam to dzisiaj na mój urodzinowy obiad:) Kolejny raz dziękuję za inspirację, pychotka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie,

    Po pierwsze chciałabym pogratulować Pani super bloga i pasji do gotowania, o której Pani na nim pisze. Od razu zwrócił na siebie moją uwagę.

    W związku z tym postanowiłam do Pani napisać z propozycją udziału w programie "Odlotowy Ogród", do którego poszukujemy pasjonatów vegańskiego stylu życia, którzy chcieliby zmienić swój ogród w miejsce pełne owoców i warzyw, które będzie inspiracją do osiągania jeszcze większych kulinarnych sukcesów.

    Jeśli jest Pani zainteresowana, bardzo proszę o możliwie jak najszybszy kontakt.

    Pozdrawiam,

    Monika Niegowska

    Tel. kontaktowy: 692 034 730

    E - mail: monikaniegowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń