poniedziałek, 26 maja 2014

Wysokobiałkowy jaglany shake ze szpinakiem




Odkąd zaczęłam jeść kaszę jaglaną, stała się moim faworytem. Nie dość, że świetnie się czuję jedząc ją codziennie na śniadanie, to można z niej zrobić niemal wszystko: chleb, ciasto, mąkę, naleśniki...
Zblendowana na gładką masę stanowi świetną bazę do shake'ów - nadaje im podobną konsystencję co banan. Jeśli chce się wyeliminować trochę cukru z diety, świetnie go zastąpi.
Wysokobiałkowe shake'i traktuję jako jedzenia okołotreningowe albo śniadanie. Kilka łyków i lecę na trening, reszta na później :)

________

2 garście truskawek
1 garść szpinaku
Pół szklanki ugotowanej kaszy jaglanej
Dowolne słodzidło (u mnie stewia)
3/4 szklanki mleka sojowego
Czubata łyżka białka sojowego
Cynamon
Łyżka gęstego mleka kokosowego
Wiórki kokosowe

Wszystkie składniki porządnie zblendować, podawać z łyżką mleka kokosowego i wiórkami.




8 komentarzy:

  1. napiszę tylko tak: mrrrrr <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko po co to białko sojowe? ;c https://www.youtube.com/watch?v=qZpXDZzURjU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dość porządnie trenuję i zauważyłam, że kiedy jem więcej białka niż węglowodanów naprawdę łatwiej zbudować masę mięśniową. Byłam w zeszłym roku na wykładzie o wegańskim żywieniu w sporcie i wiem, że istnieją różne teorie na ten temat. Moje doświadczenie jest akurat takie, że regularne dodawanie łychy białka pomaga, ale pewnie to nie jest uniwersalna recepta.

      Usuń
  3. O taaak! Muszę spróbować, bo wygląda zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń