sobota, 6 czerwca 2015

Orzeźwiający napój z ogórkiem i truskawkami



Dopiero niedawno odkryłam, jak bajecznie orzeźwiający i smaczny jest zmiksowany ogórek dodany do owocowych koktajli. Nadaje im lekkości, lekko wytrawny smak. Tym razem przygotowałam napój na bazie wody kokosowej. Do 500 ml schłodzonego w lodówce płynu dodałam garść mięty, garść truskawek, jednego banana i całą cytrynę obraną ze skóry. Chwila blendowania, dla słodyczożerców dodatkowo odrobina płynnego słodzidła i gotowe. W sam raz na upalne sobotnie popołudnie.







3 komentarze:

  1. Muszę kiedyś dodać ogórka do mojego koktajlu, bo z pewnością nada całości fajny smak ;) Twój koktajl wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś dodać ogórka do mojego koktajlu, bo z pewnością nada całości fajny smak ;) Twój koktajl wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też robię takie "lemoniady" i szejki, w najróżniejszych kombinacjach, ale banana z ogórem nie łączyłam, muszę spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń